piątek, 22 marca 2013

Hiszpania i dzien pierwszy

Hejka . ! Po wielu problemach udalo mi sie zalogowac .. Ale niestety pisze z komputera cioci , wiec nie mam mozliwosci pisac polskich znakow . Ale na pewno jakos sie skapniecie o co cmon ;)

A wiec tak .. Jestem juz w Hiszpanii .. Adrian taaak strasznie urusl !! >fotki wstawie po powrocie< I ma takie fajne wloski jak ja mialam jak bylam mala . Takie loczki ! How sweet *__*

Dzisiaj tak na prawde nic nie robilismy . Wyszlismy tylko na obiad do restauracji i kupilismy slodkosci , na ktore za raz ide . !

A pogoda jest .. yy .. no na pewno lepsza niz w Polsce .. ale jak na Hiszpanie to slabo . Rano bylo slonce , a przed chwila lalo .. A teraz znowy slooooonceee !!! Jupi ja jej !! A wy zazdroscie :P Zarcik ;)

ELMO I YOGI !!!
Tesknicie ? Bo ja ... NIE !! :P Nie noo .. nie bede wredna .. wiecie , ze was kocham ♥ A Elmo jakbys mogla to wstaw posta o nocowaniu u mnie i fotki . Dzieki :**

A tak wgl to siostra chlopaka siostry mojego taty > :P <jest w ciazy z druga dziewczynka !!! CON GRATULATIONS !!! > czy jakos tak .. <

Ok . Na razie to tyle . Jutro na postaram sie napisac wiecej . A w niedziele to bedziecie mieli co czytac .. i we wtorek tez .. mam nadzieje ..

Dobra , teraz na serio spadam bo idziemy planowac caly pobyt w Hiszpanii . Spokojnie , codziennie bedziecie na goraco z informacjami

Pozdrowionka z .. yy ... z Hiszpanii , ktora nie tryska sloncem :D
Mycha

3 komentarze: