czwartek, 7 marca 2013

Taki zwyczajny post xx :)

Cześć kochani :)
Nie odzywałam się jakiś czas, ale nie miejcie mi tego za złe. Po prostu, wtorek też byłam cały dzień w domu, ale jakoś nie miałam weny na posty, przepraszam. Za to wczoraj, w środę, byłam w szkole, ale czułam się masakrycznie. :c Głowa mnie bolała, gardło, miałam katar i w ogóle jakaś przymułka była >.<
Dlatego też dzisiaj nie poszłam znów do szkoły. W sumie, to znowu niewiele straciłam, bo moja klasa poszła do kina.
Dziwne, co nie? Otóż ja jestem w klasie o profilu dziennikarskim i tak mi się poszczęściło, że ta klasa raz w miesiącu wychodzi do kina OKF. Bierzemy udział w programie "nowe horyzonty edukacji filmowej", to znaczy, że chodzimy na takie mądre, poważne, ciężkie filmy. Chyba kiedyś już o tym pisałam, ale trudno :) No niestety, dzisiaj nie pójdę, a potem muszę napisać z tego filmu recenzję ;c Obejrzę w niedzielę, a co mi tam :D
Tak więc może uda mi się dzisiaj napisać jeszcze jakieś posty, ale nic nie obiecuję. Chciałabym znów wprawić w ruch moją zakładkę "Muzyka", jednak przejdzie ona lekką metamorfozę. Ale wszystkiego dowiecie się w swoim czasie, muszę jeszcze doszlifować ten mój jakże genialny koncept :D
Tymczasem Was żegnam, baj baj!! :*

(P.S Chciałam Was jeszcze zaprosić na 1 część 9 rozdziału na moim blogu:
http://my-new-best-friends-1d.blogspot.com/

Jeżeli lubicie One Direction, to zapraszam gorąco :D)

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥


Ok, Yogi? Ok, Mycho? :*

2 komentarze:

  1. Ok elmo.. nie zapominaj że.. TO TY ROBISZ MI W MOIM DOMU KANAPKI W JAJKU... więc nie wiem czy to się spełni. : P

    OdpowiedzUsuń