niedziela, 10 marca 2013

Książkowo :D

Hejejejejeje :3
Ok, niedzielny wieczorek, spoko :3 Lekcje zrobione, głupiej biologii się naumiałam.. Film obejrzany.. jest dopszee :D

Ogólnie to ten post był po to, żeby Wam się pochwalić książkami, które teraz czytam. A właściwie, to czytam jedną z nich, drugą dostałam dzisiaj, od taty, przywiózł mi ją z Warszawy ♥ Ok, czytam teraz książkę pod tytułem "Kto ze mną pobiegnie" autorstwa Dawida Grosmana.

" Asaf, nieśmiały szesnastolatek podczas wakacji pracuje w urzędzie miejskim w Jerozolimie. Wieczory spędza sam przed telewizorem lub monitorem komputera. Pewnego dnia otrzymuje absurdalne polecenie: ma odnaleźć właściciela żółtego labradora. Asaf podąża za psem. Tak zaczyna się podróż przez Jerozolimę. Tymczasem w innej części miasta piętnastoletnia Tamar, utalentowana śpiewaczka, podejmuje się równie trudnego zadania: porzuca rodzinę i żyje na ulicy, by wśród narkomanów odszukać starszego brata i zagubionego psa. "

Tak się przedstawia ta książka. :) Mówię Wam, czyta się po prostu w mgnieniu oka! Tak zaciekawia, że szok! O.o Zdjątko mojego beznadziejnego autorstwa:





Tą drugą dodam jutro, bo muszę już isc >.<

Paa! :*
Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz