sobota, 9 marca 2013

Ciąg Dalszy książek ♥ ;p

Hej <3
Miałam dokończyć zanudzać Was o mojej ulubionej serii książek, to jestem :D To ciąg dalszy:

  • "Felix, Net i Nika oraz Pułapka Nieśmiertelności"
  • "Felix, Net i Nika oraz Orbitalny Spisek 1."
  • "Felix, Net i Nika oraz Orbitalny Spisek 2. Mała Armia"
  • "Felix, Net i Nika oraz Trzecia Kuzynka"
  • "Felix, Net i Nika oraz Bunt Maszyn"
  • "Felix, Net i Nika oraz Świat Zero 1."
  • "Felix, Net i Nika oraz Świat Zero 2. Alternauci"
No, to wszystkie 10 ^^ Uwielbiam tę serię książek, naprawdę, gorąco polecam! Wspaniale się czytać, jest poruszające, uczy, ale tyle razy się uśmiałam,  że szkoda gadać! :D

Dobra, lecę, bo jest 23.45 O.o Poczytam coś jeszcze :)

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥

3 komentarze:

  1. Faktycznie, zanudziłaś. Zzzz...

    Nie no, ty nigdy mnie nie zanudzisz! ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro ty polecasz to na pewno przeczytam ,3 Fajnie przedstawiasz :) Aż się rwiee do czytania !:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka, aczkolwiek nie lubię czytać..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń