piątek, 15 marca 2013

Masakra ! ♥

No hej ! ! : )
Jak wiecie miałam iść dziś do kina i poszłam... Oh.. Na początku tak zmarzłam, że razem z Roksaną nie czułyśmy swojego ciała ! : ( To wręcz bolało ! I jak dojechaliśmy pod galerie to idziemy sobie.. Całe drżymy.. A tu nagle idzie Bruno w samej koszulce i mówi że mu gorąco ! MASAKRA !
Wróciłam to musiałam sprzątać a mi się potwornie nie chciało ! ;(
Postanowiłam, że to dziś zrobię porządki na remont.. Ale jedyne co zdziałałam to włączyłam wolne piosenki 1D.. I się położyłam.. : P przez przypadek poszłam spać. : P Rodzice mnie obudzili i kazali mi jeść. : )
No a ja zamiast jeść kanapkę szybko ogarnełam to wszystko.. Bo się okazało że za pół godziny mam korepetycje !!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! !
Jestem zmęczona i wściekła. : *
ELMO POMÓŻ ! ZOSTAW WSZYSTKO I PRZYJDŹ ! ♥♥
- Yoogi. : )

1 komentarz:

  1. nie denerwuj sie :*
    bardzo mi miło :* szczerze mówiąc wole chodzić do szkoł, bo staram się nie myślec o tym wszystkim co mi teraz jest, a dziś sklejałam ten filmik odkąd przyszłam a jest 18 niemal 4 godziny,, a nie skonczyłam jejku na chwilke nic nie robilam i już mi sie chcialo plakac i w ogole :(
    ja biologie uwielbialam, nauka lekcji 15 minut, wszystko proste mega przyjemne, ale w tym roku zmienila mi sie nauczycielka, przez ktora mialam dzis niemały problem o ktorym zapomnialam napisać, wrr, nie lubie bardzo! wlasnie ja sie polksiego nie ucze, nie dlatego, ze nie lubie, tylko, ze umiem haha, a tu taka niemila niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń