niedziela, 10 marca 2013

No sięsą!
A- le Was przepraszam za to, że znowu nie pisałam...
B- Bo tak się złożyło, że od razu po szkole (w piątek) poszłam do babci..
C-zemu? Bo przyjechała Helenka (moją kochana kuzynka)
D-latego w połowie nie pisałam~! I ja tam spałam..
E-i.. A wróciłam wczoraj po południu..
F-łaśnie.. : P I sprzątałam cały czas bo mieli przyjść goście...
G-dy już przyszli była impreza..
H-a.. a dzisiaj wstałam o 11:47 i znów miałam na śniadaniu gości..
I-ii potem znów poszłam do Heli..
J-uż teraz jestem u znajomych..
K-łaśnie dla tego nie mogłam pisać : (
L-eeee..
M-ogę już i tego nie zepsuje !
N-aprawdę obiecuję!
O-k..
P-o ogólnie siedzę sobie teraz sama bo Jula wyszła..
R-obię sobie co chcę~!
S-uper! : )
T-o później jeszcze pojadę znów do Heli..
U-czywiście jeszcze dziś coś napiszę!
W-ardzo was jeszcze raz przepraszam!
Y- ogi was kocha!!!! OOO TAKKKK! ; ********
Z-upa.. : )

- Yooooogiiii!

8 komentarzy:

  1. kłaśnie, fłaśnie hahaha fajny pomysł z tym alfabetem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.. jeden z pomysłów na posty. ; P

      Usuń
  2. A-le F-ajowy p-omysł <3 <3 <3 Rób tak częściej !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę robić jeżeli chcecie.. ale mam dużo innych pomysłów na posty.. : P

      Usuń
  3. haha, fajny ten pomysl z alfabetem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie napisane :) Podoba mi się. Zapraszam waszych czytalników na naszego bloguska ;p http://pozytywniejebniete69.blogspot.com/2013_03_01_archive.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! zaraz wejdę.. aa.. i może dodacie się do obserwujących ? ;)

      Usuń