wtorek, 12 marca 2013

Durna praktykantka

Wiecie .. dostałam 4 ze strasznie trudnego sprawdzianu z chemii .. A teraz w szkole mamy pełno praktykantek .. ale taka jedna od matmy jest straszna ! Ona kompletnie nie umie tłumaczyć .. a zamiast ona nam powiedzieć o terminie sprawdzianu .. to dowiedzieliśmy się przez przypadek od nauczycielki z anglika .. yghh .. to jest jakaś świruska . ! Bo ona zamiast robić z nami zadania tak , jak to robiła z nami nauczycielka to podała nam jakieś wzory z kosmosu !!! Aaa !!! Teraz powodzenia na sprawdzianie ..
~~Mycha

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, myślałam, że przydałoby Ci się pocieszenie :3

      P.S Mycha nie ciesz się, ten komentarz był do mnie, przypadkiem znalazł się pod twoim postem, młotku ;pp

      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. hehe, bo to praktykantka, uczy się dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię praktykantów..Na początku roku przez miesiąc miałam takiego okropnego praktykanta od biologi,omg ! Bałam się Go normalnie O_o haha a potem się okazało, że znał moją sisotrę O_o
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń