poniedziałek, 4 marca 2013

Dzionek. : )

Siemka ! =)
Przepraszam że wczoraj nie pisałam.. Ale miałam dodać te filmy, ale u mnie nie działały -,- Więc Mycha miała dodać .. Ale nie dodała.. -,- Dzięki Mycha....
No ale post jest o moim dniu. : )
To co było:
No więc byłam w szkole. -,- Żaaaaalllll... No i tam były lekcje 0.o No i tyle.. nudna szkoła. : ))
No wróciłam.. No i odrabiałam lekcje.. Ale mi się znudziły więc grałam na telefonie a później chciałam wejść na skype żeby pogadać z Elmo.. No i gadałam i pisałam tego posta.. : ) I jak pisałam tego posta hehehehe.. No to poszłam zrobić sobie kisiel i właśnie się robi.. : ) Na początku nie wlałam wody do czajnika i czajnik się od doły palił bo nic w nim nie było. : ) No a teraz się robi.. ; )
To co będzie:
No najlepsze co chciałam napisać to to że... NA OBIAD MAMA ZROBI MI KUKURYDZE! taką długą, żółtą, słodką z solą! : )) No i wieczorem lecą ,,Lekarze" ! No wgl.. A I MAM NOWĄ KSIĄŻKE z seri ,,Dziennik cwaniaczka". Zapowiada się.. EXTRA! nie no.. zapowiada się cool. :P

ELMO TAK MI PRZYKRO, ŻE JESTEŚ CHORA! JAK MOGŁAŚ! ;((((((((((
- Yogi.: )

1 komentarz:

  1. A może by tak zacząć dzionek od lekcje hiszpanskiego przez skypa? Czemu nie spróbować darmowej platformy Preply http://preply.com/pl/hiszpański-przez-skype do nauki języków obcych i zajadając kisiel :D

    OdpowiedzUsuń