niedziela, 31 marca 2013

HAPPY ESTER ! ♥

Cześć dzieciaczki wy moje ! <33
Chciałabym wam złożyć życzenia wielkanocne !

Niech Wam jajeczko dobrze smakuje,
bogaty zajączek uśmiechem czaruje.
Mały kurczaczek spełni marzenia,
wiary, radości, miłości, spełnienia.


Niech z okazji Wielkiej Nocy
Radość, Pokój w życie wkroczy
Szczęścia, zdrowia i dostatku-
W inwestycjach żadnych spadków!


No więc tak ! Niech wam się spełni wszystko w co wierzycie ! : ** 
Koffam was ! I dziękuję, że nas czytacie ! : )







Więcej obrazków w mojej zakładce ♥











- Yoogi ! 

2 komentarze:

  1. heheszky, happy easter! *o*
    weź, nie dostałam prezentu od zająca!
    nic! masakra, nie? :c
    co za Wielkanoc! :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeej ! Bardzo fajny blog :) Ja dostałam od zająca cukierki i czekolade . Zawsze coś .
    +obs i licze na rewanż

    OdpowiedzUsuń