środa, 13 marca 2013

Taki tam pościk :)

Co tam u was ? Co porabiacie ? Bo ja słucham właśnie muzyki . A dokładnie Czesław Śpiewa "POP" >to nazwa płyty oczywiście<

No a dzisiaj w szkole miałam kartkówkę z informatyki z jakiś html i Bóg wie co jeszcze .. Ale dostałam 5 !!! :D Jestem z siebie dumna !!! I dostałam 5 z WOS - u z petycji .. i jeszcze yy .. i jeszcze jakąś 5 dostałam , ale nie pamiętam z czego .. yghh .. ta moja pamięć .. :/

A okropna praktykantka odeszła ..!!! Świętujemy !!! >teraz tańczę "taniec radości" :P <
~~Mycha

2 komentarze:

  1. Gratulujemy piąteczek :D
    U nas ostatnio tez nie najgorzej chyba xd
    O np. dzisiaj dostałyśmy 6 - każda z nas XD
    Hahaha, ogólnie dzien spoko xd

    Nie narzekajmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to supcio ! Gratulujemy :)

    OdpowiedzUsuń