sobota, 9 marca 2013

Obiecana słit seszyn :D notesu ..

Cześć, obiecałam Wam słit seszyn mojego lanserskiego notesu z serii "Felix, Net i Nika", to wstawię. Okazało się jednak, że nie ma aż tak wielu zdjęć, ile myślałam, że jest :c Bo rozmazane powychodziły :c Więc prosz, tak ze trzy macie:


 To jest przód tego notesiku. A właściwie notesu, bo jest bardzo gruby! :D



Musiałam się pochwalić jego nazwą, czyli "Teoretycznie Możliwy Notes". Buahaha :d To pochodzi od nazwy jednej z części książek z tej serii "Teoretycznie Możliwa Katastrofa" :D 

 
A tu na tyle notesu są pokazane miniaturki okładek wszystkich 10 części. Wszystkie czytałam! ;p I czekam na kolejne! ♥

A wszystkie książki z tej genialnej serii to:
  • "Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi"
  • "Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa"
  • " Felix, Net i Nika oraz Pałac Snów"
EI, DOKOŃCZĘ JAK WRÓCĘ OD LEKARZA, BO MAMA KAŻE MI JUŻ IŚĆ! MAJCIE 3MAJCIE SIĘ, JAK WRÓCĘ TO SKOŃCZĘ!

~ Elmo ♥

1 komentarz: