czwartek, 7 marca 2013

Inteligentna rozmowa z Elmo ♥

Mycha : wgl .. wiedziałaś że jest coś takiego jak USG kolana !!!?
Elmo : chyba nie wiedziałam..
Mycha : ide dzisiaj na to coś
Elmo : ou .. a co ci ? nadal cie to kolano boli ?
Mycha : dwa kolana
Mycha : owszem :/
Elmo : u , szkoda :c wysypyółyczyujyę :D :c
Elmo : ale możesz jakoś chodzić ?
Mycha : chodzić chodze ale mnie bolą
Elmo : nie za fajnie. :c ale możesz mieć zwichnięte czy cos w tym styluuuuu ?
Mycha : nwm emil .. pożyjemy zobaczymy .. chyba że nie przeżyję .. ;( wtedy  .. PAMIĘTAJ BO TO BARDZO WAŻNE !!! .. wyślij mojego brata do chin i zrób w jego pokoju moją garderobę . kiedy już będę duchem .. to przylecę tam i zamieszkam .. :( żegnaj  .. SIOSTRO !!
Elmo : aha, a oddasz mi swoje ciuchy, które mi się podobają? i Neskę? <3
Mycha : ciuchy .. spoooko .. jako duch i tak nie będę mogła ich nosić .. a Neskę .. NIIIIIIIIGDYYYYYYY !!!!
Elmo : CZEMU NIBY !? żal mi cie ! a weź idź się rzucić z mostu !
Mycha : nie kochasz mnie .. ;( będę musiała odejść z tego świata z tą wiadomością .. ;(
Elmo : nom ale kota i tak ci zabiore :P
Mycha : nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 komentarz: