wtorek, 12 marca 2013

Braciszkowy post ♥

Heei ♥
Tu Elmo, tylko na chwilkę, bo właśnie siedzę u babci z moim chorym braciszkiem. Biedak, przeziębił się, ma gorączkę i katarek :c Wziął mojego laptopa do babci, bo na nim są simsy, a on ostatnio się wciągnął w tą grę O_o
Ogólnie to przed chwilką płakał, bo w naszej grze zabrali nam pieska. Dlatego teraz zaczynamy od nowa i będziemy z pieskiem <3
A póki gra się ładuję, pomyślałam, że w poście napisze mój braciszek. Ma niecałe 8 lat, dlatego nie jest jakimś miszczem w pisaniu, ale zapytałam, czy chce coś napisać do naszych czytelników, to powiedział, że tak :)) Więc teraz mój brat przejmuje stery i pisze do Was:

jestem bratem elmo.mam na imje Filip.i  mam 8 lat

Heheszky :3 Chciałam, żeby jeszcze coś napisał, ale on marudził. :// Ale i tak, jest, więc zacieszyk! :D :D 
 Hehe, takie my dziubkii ♥ Nie ma to jak rodzeństwo. Wkurzasz mnie często, bracie, ale Cię kocham i nie wiem, co bym bez Ciebie zrobiła <3 

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥

P.S Macie rodzeństwo ? :D

5 komentarzy:

  1. Biedny braciszek ! :c
    Zdrówka ! :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodziak! *.* Ja mam starszą siostrę, ale też chcę takiego brata! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale biedny Fifion .. Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam siostrę :) Ah kolejny długi komentarz - uwieeeeeelbiam je <3 Poza tym musze ci powiedziec ze mam ten sam problem z najlepsza przyjaciolka :/ Pozdrawiam, Eniia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedny mały ;p Życzę zdrówka;*
    Mam siostrę, starszą ode mnie o 8 lat. ;3 Ale chciałabym młodszego brata, taki maluszek z 2 latka ;x
    Pozdrawiam.
    Może obserwacja za obserwację? ;] Ja już ;D
    http://modowo-kolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń