poniedziałek, 25 marca 2013

Banksy ! :*

Cześć kochani !
Jak wiecie nie piszę bo mam remont ! Ale nie martwcie się bo.. To już prawie koniec więc teraz postaram się pisać częściej . :)
Ogólnie chciałabym wam pokazać moją nową ściane ! : D Zdjęcia będą pod spodem .. No bo pisze z telefonu.. Wgl. Tak mi się podoba ! No bo wiecie wyszedł tak z dwie godziny temu ode mnie taki bardzo utalentowany chłopak z plastyka.. Co onu mnie robił? Malował obraz banksiego .. Taki Londyński graficiasz.. :) Namalował mi szczura ( tak jak chciałam) no a teraz siedze na podłodze i na niego patrze ! Jest cudny ! :)) aha.. Na dole będzie jeszcze zdjęcie takie niebieskie, to będzie kolor pozostałych ścian! :)

Pozdrawiam !
- Yooogi. :D





3 komentarze:

  1. Wooow, ale śliczny ! Też takiego chcę! :) oddaj mi swój pokój ! :D
    -Annia : P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę ! : )))
      Dzięki ... :) annia wróciłaś do nas ? Fajnie ! :) Awwww !

      Usuń
  2. Wiesz , ze nawet fajnie to wyszlo . Jak nam pokazywalas to mialam mieszane uczucia , ale na serious fajnie ♥

    OdpowiedzUsuń