wtorek, 26 marca 2013

Zdrowe odżywianie . *•*

Noo heeej !
Jak tam dzionek ? Wiecie u mnie spoko . Świrowałyśmy z Roksaną na .. Wszystkich lekcjach . :P
I dziś prawie koniec malowania .. (remont) No a jutro przyjeżdża kanapa ! :) No nie ważne !

Ale ogólnie post jest o tym, że się zdrowo odżywiam ! Taaa... Zaczeło się od tego że jadłam sobie kilka dni temu chipsy i żelki jednocześnie .. No i zrobiło mi się nie dobrze ... Pomyślałam sobie ,, Ale ze mnie pacan, nie umiem się zdrowo odżywiać " no i zaczełam ! :) Teraz codziennie jem jakiś owoc . :P Pomijając fakt że np. Przed wczoraj piłam cole .. Wczoraj jadłam chipsy w szkole .. A dziś u nas w szkole był kiermasz i zjadłam dwa kawałki sernika .. No a teraz jem jabłko , :)
Na dole będzie zdj. Na razie papapapapa!
Boże chciałabym jeszcze podziękować wam wszystkim za tyle wejść ! :) koffan was ! :*************

Pozdrawiam !
- Yoogi . :)



2 komentarze:

  1. Tsjaa .. Yogi i zdrowe odzywianie .. Jakos nie chce mi sie w to wierzyc . Kiedys jak u ciebie nocowalam na sniadanie jadlysmy batony , a na obiad lody .. Ale oczywiscie jako twoja przyjaciolka cie wspieram :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa. : ) Wcale tego nie pamiętam ; PP
      Dzięki !; )

      Usuń