poniedziałek, 11 marca 2013

DLA SOPHIE. KOCHAM CIĘ LAMO!! 3 MIESIĄCE!! ♥

Hej <3
Siedzę teraz u Mychy po angielskim, więc żadnego specjalnego posta teraz nie będę pisała, jak wrócę to dodam zdjęcie i opis drugiej książki, tak jak obiecałam wczoraj :D (Mycha właśnie się bulwersuje. E tam, to tylko ona ;p)
Ok, a post ma być dla .. MOJEJ KOCHANEJ SOPHIE !! ♥

Dzisiaj mijają 3 miesiące naszej znajomości. A już Cię koooocham, jak siostrę! >no i jak Mychę i Yogi..< Mam nadzieję, że nasza przyjaźń nigdy się nie skończy. Jesteś kochana, śliczna, pięknie piszesz i w ogóle, no! Tak się cieszę, że Cię poznałam ! I ♥ YOU !!

Ok, nie rozpisuję się, więcej napiszę ci gdzie indziej, powiem wprost albo przez telefon :3
Ale .. no .. wiesz.. <3

Ok, pędzę. MYCHA NIE BULWERSUJ SIĘ! CIEBIE ZNAM JAKIEŚ .. HMM .. PRAWIE 14 LAT !? OK, ZROBIMY ROCZNICĘ, ALE KIEDY INDZIEJ! KIEDY CHCESZ ! PAMPARAMPAMPAM <3

Pozdrawiam ;*
~ Elmo ♥

2 komentarze:

  1. ;( PRZEZ CIEBIE RYCZĘ! ;(;(

    TEŻ CIĘ KOCHAM! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No mam nadzieję, że ta Wasza znajomość będzie trwała i trwała ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń