poniedziałek, 25 marca 2013

Dzisiejszy dzien , plany i powodz , pytania i prosby

A wiec po pierwsze przepraszam Was za to , ze zadna z moich przyjaciolek nie pisze jak na razie na Malinowaj Mambie . Z tego co wiem to Yogi ma remont , a wiec jest po czesci usprawiedliwiona , ale Elmo ... hmm ... sama nie wiem ..

Jezeli chodzi o moj dzisiejszy dzien , no to troche sie pozmienialo .. A wiec .. nie dawno wrocilismy - ja , mama , tata , moj brat i Adrianek - z zakupow , ale nie w Plaza Mayor , tylko z deptaka nad morzem . No i kupilam bluzke , a wlasciwie dwie bluzki .. no i jeszcze kupilam prezenty dziewczyna prezenty . Takie fajne :) Mam nadzieje ze sie spodobaja .. yy .. tzn Yogi i Elmo na pewno .. ale nie jestem pewna co do Julii .. We will see ;)

No i dzisiaj jedziemy jeszcze z Alina do sklepu takiej jej kolezanki . Podobno ma tam super ciuuuchy !!! A tata jedzie z Jose deo sklepu motorowego , bo stwierdzil , ze w Polsce nie ma zadnych fajnych kurtek , wiec kupi sobie w Hiszpanii .

Jutro .. hmm .. no wlasnie .. co jutro ? Plany byly , ze jedziemy do Sewilli , ale tak jakby okazalo sie , ze jest tam powodz i bedzie tam lalo jeszcze przez jakies trzy dni .. So I think that we will change our plans .. You know .. >taki tam szpan angielngielskim :P <

W srode jedziemy juz na 100 % do Plaza mayor taka kolejka , w ktorej wczoraj bylo mi nie dobrze .. I don't like it :/

W czwartek .. hmm .. az tak daleko nie odbiegamy w przyszlosc .. ale na pewno musimy sie pakowac bo w piatek rano - 8.00 - mamy samolot do Polski . A tak wgl to wlasnie sobie uswiadomilam , ze jeszcze nigdy nie lecialam z Alina samolotem ! .. nie wspominajac juz o Adrianie .. A ten nasz wspanialy Jose z nami nie leci ! A blee .. foch !! Nie odzywam sie do niego .. Nie no .. zarcik ..

Ok . No to chyba na chwile obecna to tyle jezeli chodzi o mnie . A jak macie jakies prosby czy pytania do mnie w sprawie Hiszpanii , to smialo , czekam . Piszcie w komentarzach albo na mojego maila : mycha.m123@gmail.com    Piszcie jakbyscie chcieli jakies specjane zdjecia .. na przyklad plazy .. sklepow :D .. ulicy .. no nie wiem co jeszcze .. Adrianka .. moje .. itp itd . Albo piszcie tez jak macie jakies pytania , smialo . Czekam na odwaznych .

Pozdrowionka z aktualnie baaaaardzo goracej Hiszpanii :***
Mycha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz