piątek, 29 marca 2013

URODZINOWE "ŻYCZONKA" DLA POTWORA YOGI ;*

No to tak.. Yogi, stara krowo.. przekażę Ci na blogu życzenia, która tak pięknie Ci jeszcze dzisiaj na skype złożyłam.. uwaga..:

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! RADOŚCI SZCZESCIA MOC! CZEGOŚ TAM WESOŁEGO.. I ŚMIECHU..EE..CO NOC? Z RADOŚCIĄ IDŹ PRZEZ ŻYCIE! ROZKWITAJ JAK TEN KWIAT! EE.. NIE PAMIĘTAM CO JEST DALEJ.. TRALALALALAAAAAA :*

Tak.. Eee.. Bo ogólnie rzecz biorąc, to to jest z jakiejś starej piosenki tekst.. Tyle że ja go tak do końca nie pamiętam, i wplotłam tam trochę mojego.. ee.. :**

A tak poza tym, to stara krowa z tej naszej Yogi O_o Oczywiście pomińmy fakt, że jestem od niej starsza, mój wiek się nie liczy, ja jestem FOREVER YOUNG. ;33

Hahhahaha. Yogi.. Ty już wiesz, czego ja Ci życzę.. Po pierwsze, żebyś spotkała ONE DIRECTION I LOUISA TOMLINSONA xd Hahahahahaha. No i wiesz, czego tam jeszcze.. Żebyś zmądrzała trochę.. Żeby Twoja kanapa dłuuugo Ci służyła.. Żebyś jeszcze miliony razy odwiedziła Londyn i Paryż. (OCZYWIŚCIE RAZEM ZE MNĄ, BEZE MNIE NIGDZIE NIE JEDZIESZ).. Żebyś się nie rozchorowała od tych nieprzeliczonych ilości lodów, chpsów, frugo i coca - coli, którymi się zawsze obżeramy po nocach.. Żeby nasze genialne piosenki stały się sławne i wszyscy będą je nucić pod nosem.. LET'S DANCE, DANCE, DANCE TOGETHER, DANCE, DANCE, DANCE FOREVER :**, żeby naszego autorstwa filmiki były hitami w kinach.. Żeby każde Twoje opowiadanie było mega sławne i wszyscy je uwielbiali..  Żeby glany wreszcie na Ciebie pasowały.. Żeby Twój szczur, co go masz na ścianie nie straszył Cię po nocach.. (ZROBIĘ TO ZA NIEGO, BUHAHAHAHA!).. Żebyś nie musiała zawsze aż tak bardzo sprzątać pokoju, kiedy od Ciebie wychodzę.. Żeby Twój wujek przestał nam komentować bloga jako Anonimowy.. xd .. Żeby ludzie na ulicy Cię nie poznawali, po tym, co my wyprawiamy, kiedy się przechadzamy po Twoim osiedlu.. Żebyś często widywała Helenkę :) Żeby Patryk.. i Francuz.. ekhkhe.. IF JU NOŁ ŁOT AJ MIN.. :D.. Żebyś się na mnie nie wnerwiała, kiedy Ci nawijam o moich SŁIT KOTKACH ♥ *_____*

Ok, na razie to tyle.. jeszcze jutro Ci nakrzyczę w twarz całą resztę.. No i nie licz na prezent. xd nie bd na Ciebie traciła kasy.. :D

(DŻOŁK)

Pozdrawiam Cię ;* <niee>
~ Elmo ♥

2 komentarze:

  1. haahahha dobree xDD zapraszam na mojego nowego bloga http://7days-in-week.blogspot.com/ jesteście super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże .. Uśmiałam się jak głupia ! :3
    Dziękuje ci ty mój FOREVER YOUNG!
    Jesteś kochana ! Ty wież czego ja sobię życzę !
    Dziękuję ! ;3

    Od starej krowy <33

    OdpowiedzUsuń