niedziela, 17 marca 2013

Czas z Elmo ♥

Elmo mnie właśnie opuściła ;( Ale spoko . Aż do czwartku będziemy się widywać codziennie ! Jupi :* Jutro w planach .. ZAKUPY !!! Tak jest , kierunek galeria ! We wtorek .. hmm .. przede wszystkim nauka tańca ii .. hmm .. zobaczymy co tam wyjdzie w praniu :P A z środy na czwartek Elmo u mnie śpi gdyż iż w czwartek jest dzień wiosny obchodzony w naszej szkole i mamy tylko godzinę wychowawczą i jakieś tam konkursy , moja klasa idzie do teatru . A normalnie wszystkie klasy mają w ten dzień na 9:00 więc może u mnie nocować . Uuuu.. i upieczemy babeczki .. i ciasteczka .. iii .. iii .. i nwm .. pomyślimy :)
~~Mycha

1 komentarz:

  1. Hej ! Wasz blog jest bardzo fajny, szczególnie mi sie spodobała zakładka muzyka :)
    Polecam swój blog, początkujący dopiero
    http://hogwart-wczesniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń